Lördag

Hejsan bloggen. Jag och Danne komma iaf nyss hem, sen så var det tänkt att vi skulle hem direkt vi kom från urs, vi var med Ida och Karolina. Men de blev vägarna förbi Max, och där träffade vi Richtmann, Kimme, poppe och Mats först, sen Klara, Linnea och Danne, sen lollof, isabella, ida och sandra<3
Sen så när vi komme hem så tog ja en snabbdusch, sen nu så ser vi på tv.
Ia alla fall så i urs så färgade ida Dannes hår svart:) det blev bra, jag har lite roliga bilder under tiden som ida färgade hans hår som ni ska få se, hahaha<a3




haha söt älskling?!


sen så ska ja he in en bild som ida gjorde till mig för 205230570 år sedan,!!


ganska likt mig va?!

Jag heter Sara
Jag är sexig

Står det.

men ska se på mer tv nu o mysa med älskligen, pussen:*

Kommentarer
Postat av: jazz

Låter som en ball dag! hehe så pojken din färga hårt=)



HAHAHAHHAHAHAHAHAHA de stämmer ;)

2009-12-13 @ 01:19:22
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0