Lördag

hejsan bloggen. Idag har jag varit på match i Arvidsjaur. Det gick lite segt, men de slutade ändå bra:)
gjorde lite poäng iaf=) men vi va ändå bra:* bra jobbat KFUM(L)
sen så komme ja hem o ja hann ba sätta mig vid datorn 3 min sen så ber emelie mig att ringa henne o då får ja hämtning så nu ska vi äta tacos sen så ska vi till btk o va me emmy, paue, kanske jonna o alicia? vetinte hru de blev=)
vi kommer ha så skoj, hoppas bara att emmy orkar vara med oss hela kvällen. Stackarn har ont i kroppen osv=( suger.. men jaja.. vi ser väl
sen så kl 1 inatt kommer emelies farfar o hämtar oss så vi sover hos emelie(L)
skriver nog mer när ja kommer hem, vi ska typ fixa mig en ny desing=) är less på min..

men jajaa..ska nog ringa alicia o se hur de blir:*

pusshej, smsa om ni vill, har gratis(L)


mm emelie.. du va snygg 2005! blir nästan lite...... jaja:]<33


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tycker bilden är ganska gullig:]

2009-11-13 @ 07:57:52
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0