Måndag

Hejsan bloggen. Jag har ganska just kommit hem från träning. Träningen började kl halv 5-6 sen for laget till gymmet, ja e fan grov:] eller?
Sen nu sitter jag här och lyssnar på musik;D, finns inte mke bättre:}
Jag skrev inte igår för att jag var förbannad, o ja tänker inte säga varför, men jag var det och kände inte för att skriva då, men ja kan iaf säga att ja va på match, fick tyvärr itne vara med för att jag har inte varit på så många tränigar för att det har varit plugg OSV!! suger banan!
Sen så fick ja veta lite saker då jag komme hem! tragiskt menmen..

Imorrn blire iaf att träna småttingarna i baskeT(L) ja älskar att träna dom, NÄR DOM LYSSNAR !!!!!!! :]
men dom har blivit bättre nu!
Sen så ska jag kanske fara på killarnas träning för ja måste få upp tränignen nu! har varit borta så mycket på sistone:(

Men nu ska jag göra lite syslöjd, virkar och ska snart vara klar till jullovet!
Så ja har lite arbete kvar;D

men ni ska få se en fin sak som Jazz gjorde på slöjden idag, en snabbgrej;D läraren såg inget;) HAAAH<3


ett fint mobilfack:} By: Jazz Gustafsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0