Måndag

Hejsan bloggen. asså förlåt för att ja e så dålig på att uppdatera, men ja har inte haft nån blogglust på ett tag nu, men ska skärpa mig:)
Idag har min skola varit på John Bauer och lyssnat på olika linjer:) det var inte bara min skola som va där, utan Norhammar, Bure och Björnåker var också där, så man träffade väldigt mycket folk:) de va kul. Och de va skoj för jag hittade 3 linjer jag skulle vilja börja:) Musik, Frisör eller Media:) men jag är inte helt säker än:) eller med musik så e ja 100 %, men int dom andra två;)
Sen så efter John Bauer så for vi tillbaka till skolan igen, åt, hade vanliga lektioner, alltså So och Idrott:) sen gick ja med Jazz ner på stan, Jag köpte faofoundation, lösnaglar och gympa skor:)
1000 kr sammanlagt:) men skorna ska ja få tillbaka pengar av mina föräldrar så:)
sen så efter stan for ja o hämta min cykel som har varit på lagning :]
sen cyklade ja till träningen;D de va jobbigt som fan! märks att man inte tränat på ett tag:S
jaja.. nu väntar ja på att emelie ska komma, hon ska sova hos mig inatt:)

Dagens bild:


jo, vi e ju som fina


PUSSHEJ(L)

Kommentarer
Postat av: abbeskrutt

haha jaha, jag visste inte att det var du som var den som pussade XD

2009-11-04 @ 21:50:12
URL: http://aabbeskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0