Tisdag

Hejsan. Idag har jag tränat småknattar i basket, var tvungen att träna själv, och ja, jag är riktigt förbannad över det. Menmen.. Tycker det är lite konstigt att bara jag kan komma när vi e 4 tränare? Alla kommer hela tiden med ursäkter, medans en själv är där varje träning?! Blir bara så arg!
Sen så nu är jag med Emelie, vi äter chips:] tjocka(L)

Sen så ska vi typ hjälpa varandra med plugg, vet redan nu hur de kommer gå! hehe(A)! känns bra att vara med emelie igen! har fan inte varit de på snart 2 veckor!! känns hämskt!
Men ska göra nått annat nu, emelie ska skriva på sin blogg först:)

www.lillaemlann.blogg.se
KOLLAA!!!!!!


pusshejs;*

Kommentarer
Postat av: matilda

ja, jag får inte träna för min mamma,jag har för mycket att göra till ex så satsar jag mkt på de vanliga laget o våra alla träningar, sen så har jag mkt annat så jag ska hoppa av den där gruppen.

sen vare ju faktist du och ewe som skulle vara där varje gång

2009-11-25 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0