Torsdag

Hej bloggen, idag har jag varit på skolan, sen så drog ja ner på stan en pyttestund med jazz, sen när ja kom hem åt ja. Sen så var ja skit pepp på träning, men känner att jag har ont i huvet och då visar det att jag har feber. DE första ja tänkte va: INTE IGEN!! de va ju itne länge sen alls jag var sjuk, kanskE? 3 veckor? Känns förjävligt.. men ja tror inte de här sitter så länge, de här ska inte få förstöra min helg! För ja kanske skulle till byske men får kanske inte de nu? men danne får komma hitför att han kan redan ha blivit smittad för ja va r med han 9går o ja kände mig int så kry redan då, men hade inge feber för de kom idag.


Kommentarer
Postat av: ida

sötbild:]<3

2009-11-27 @ 16:52:09
URL: http://iiidalu.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hoppas du blir frisk till imorgon då=)

Fin blid:)^

2009-11-27 @ 23:17:33
URL: http://lovisaaadersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0