Lördag

Hejsan bloggen. Ikväll har jag varit på en fest hos Kajsa, det var inte så jätte mycket folk, och det var inte så skoj så jag, danne och emlann drog till max, där vi träffade pontus, emma, linnea och ludvig. Sen så åt vi lite=)

kan ju också berätta att igår var vi också på fest, fast de va mer ös, mycket mer folk. Träffade många man inte träffar dagligen så det var skoj:) haha.. de va så jävla skoj, en gammal gubbe, kring 60 kanske? han komme in till lägenheten som vi va i, och han gick in i rummet där de va musik och han började att dansa, vi höll alla på att dö. Han va inte cool:( tror han va onykter nanting xD HAHA

ajaa... nu kommer dagens bild:)



jag måste säga att jag älskar dig emmy
du är en av mina underbaraste vänner.
är så jävla glad att jag har dig
jag kan med dig om allt.
puss

Kommentarer
Postat av: emmy

älskling , du har en stor plats i mitt hjärta som aldrig kommer att bytas ut med någon. Jag saknar sommartiden med dig, jag brukar sitta och bläddra igenom bilderna du och jag har tagit och jag kan inte sluta lee åt dom för varje bild som vi har tagit hade vi kul! va med mig snart bejb:]

2009-10-31 @ 23:39:53
URL: http://lillemsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0