Måndag

Hejsan bloggen. Jag känner inte för att skriva så mycket idag för ja e jävligt förbannad för jag ramlade med moppen ikväll! Jag skulle svänga o de va fullt med grus o de la ja aldrig märke till så ja ramla, moppen klarade sig hyffsat bra, men styret blev lite snett, och mina byxor gick sönder ganska såmke:( och mitt knä blöder och jävlas:(
sen så komme ja till Jesper och jag fick låna ett par vita mjukisbyxor för mina var helt försötrda, o sen då ja skulle köra hem så regnade det som fan så nu e dom skitiga som fan:( ja e satans orolig att de int går bort.. isf får ja beställa nya!

Idag så praoade jag och Jenny på Viking, de va rätt skoj;D dom som jobbar där e snälla=)
jag ska lägga in bilder från jobbet på Viking också:)

men inte just nu :)
puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi fin blogg sara :]<3

2009-10-20 @ 21:51:45
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0