polisställning!

Hejsan bloggen!
Ikväll ahr jag varit emd Emelie, Richard och Jesper:) Först var vi hos mig, men dom slamsade så mke så ja orkade inte vara hos mig så då tvingade jag ut alla!
Så vi va ute, och Emelie retade gallfeber på Richard och Jesper för att dom åt upp hennes godis, så Jesper blev INTE glad:P sen så retades vi lite med varandra osv;D
men de va okej, jag och Jesper sprang ifrån Richard och Emelie, men dom hittade oss:( Busted..!
Sen så satte vi oss i mitt trapphus och värmde oss, för när vi va ute va vi tvugna att värma oss på varandra xD och de blev jobbigt till slut så vi gick in:) men ja vägrade fara in till mig!!!!!
Sen så kl 10 kanske så for killarna hem och ja o emelie gick upp till mig o fikade mackor! de va gott, sen så va emelie oskicklig och spillde juice i min säng så nu måste mamma tvätta:] fast ja skyllde på migsjälv, nog för att mamma hade inte blivit nå sur om de va emelie men hon blev sur näre va jag(A) men oj så rädd ja blir!
men nu ska ja lägga me o se Wallander, de börjar om nu! men asså ja tycker inte de e lika bra längre för tt dom bytt skådespelare:S men saksamma<33

och jag bara måste meddela! att jag och jenny praoar på Vikings restaurang i veckan! så kom gärna o ät:], men jaja.. finns iaf på mobilen nu! smsa, jag har gratis;) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0