Tisdag

Hejsan bloggen, idag har jag jobbat. Det va väl okej, dagen ba rann iväg. Jag och Jenny fick nå jävla spratt. Vi börja asgarva åt... javet int?! sen så när vi skulle städa så gick de inge vidare(A) ja faila för ja visste int hur man startade dammsugaren (A) hihi..
sen så gick jag på stan med några till kl 4 sen så for jag och tränade småkidsen, först tjejerna sen pojkarna, och de va bara jag och evelina som tränade dom, men de gick bra:)

Sen så for jag till Danne för hans mamma fyllde år så vi firade henne, vi åt mat och tårta, de va gött(A)
Sen nu pratar jag i tele med Jesper :) fast ja ska ringa upp han snart igen för han fixade med nåns dator så han blev osocial så ja ska ringa han då han e klar:*

Men nu tänker ja lägga in bilder från gårdagen på jobbet!


jag är bra på att skura golvet.

så gåre när jag och jenny ska dammsuga..

hon tror att hon e söt

vi äg på att jobba på VIKING!


en tuff dag efter jobbet!

puss påer :D<3


Kommentarer
Postat av: HaZze_

fina fjortis bilder<3<3

2009-10-21 @ 18:49:56
Postat av: lovisa

fina bilder=)<3 är det kul på viking? :)

2009-10-22 @ 20:46:52
URL: http://lovisaaadersson.blogg.se/
Postat av: jazz

ni e så jävla bra!<3



2009-11-09 @ 21:03:46
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0