Matfesten

Hejsan. Igår så var jag i Boliden med Emelie, Jesper, Sophie och Matilda. Vi grillade och Matte och en till komme. Senare komme Tim, Crille och Josef. Det blev lite stökigt men det var skoj. Vi spelade poker, såg film osvosv. Sen så fick jag så sjukt ont i magen så jag gick och la mig, då komme Sophie och Jesper också. Emelie, Tim, Fredde, Crille och Josef var kvar där nere och ståade på. Dom spårade;D Vi la oss, men sovde inte, vi såg film och pratade och skrattade. Jag låg och skrattade åt blygläpp.. Vi alla trängdes i en säng ;D haha. Imorse så vaknade jag halv 1 då var alla redan vakna. Sen idag så hade jag, Emelie och Sophie kul vid datorn, drev med en massa pervon hhö!
Sen så for vi hem med bussen klockan 17.50 då träffade jag Robin, Ida, Amanda, Faisal & Matte på bion. Satt inte där länge alls för ja skulle till matfesten och äta. Nu ska jag på fest så ska göra mig i ordning nu. PUSS
BTW. Jag längtar tills i helgen för då ska jag göra en jätte rolig sak. Berättar närmare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0