SATANS JÄVLA SKIT

Okej..... ska försöka att inte dampa för mycket, men min iphone hade ju åt på vattenskada. Men fick ju som sagt igång den igen men lite damp fick den ju självklart. Sen så hade ju jag beställt ett nytt glas för mitt glas gick sönder när jag var med i en krock. Så vi satte dit det och då slutade högtalaren och knappen fungera. Så då for jag och pappa till försäkringsbolaget idag för att fixa det där. Och då säger dom att vi inte kan ta det på hemförsäkringen för vi hade sagt upp den då vi flyttade från Ursviken till stan och helt och hållet glömt det. Pappa hade glömt bort att dom ens hade gjort det så I HELVETE ATT JA KOMMER FÅ EN NY MOBIL!!!!
Ska få en skit mobil imorgon.. VILL HA MIN iPHONE NUUU!!!!! FANÅ!!
Men aja.. ska försöka vara glad ändå!!

Kommentarer
Postat av: Dolly

:):)

2010-08-30 @ 22:01:30
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0