REA!!

Hejsan allihopa.
Idag så gick jag på stan med Linda och Frida.
Såklart så var det MELLANDAGSREA!

Senare så ca klockan 12 så gick jag hem och där låg älsklingen och såg på tv,
han var inte så peppad att gå upp 9 för å följa efter mig å prova kläder,
så han sov istället, sötunge:*

klockan 1 så for jag och Evelina till Edda och hjälpte till i sek,
det var herrar mot gamla herrlaget osv.
träffade lite folk där osv :)!

Här ska ni få se lite av de ja köpt idag:)!



En T-shirt från H&M
99 :- nu
199 :- ord


T-shirt från Bik Bok.
99 :- nu
199 :- ord


En navel piercing från UR&PENN
40 :- nu
80 :- ord

en till naelpiercing som redan gått sönder..
älskar den ju :(
Men ska lämna tillbaka den imorgon i hopp om en ny.
den ska fan hålla mer än en dag?

Sen så köpte ja 3 par örhängen.
Fick ett presentkort på ur&penn så jag passade då på att köpa smycken där.


Ett guldigt skärp till mina vita jeans. Skit snyggt!
99 :- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0