ÄR med Emelie

Hejsan bloggen! just nu sitter jag här med EMelie och käkar chips som va kvar från igår! om 6 minuter ska vi över gatan för jag ska följa emelie för hon ska göra omprov på skoterförarbeviset! Idag har jag varit på skolan. Casper va sur på mig idag med för att ja inte ska vara med på skolavslutningen hihihih(A) Sen så va ja orolig för att jag skulle missa midsommar för då hade jag varit midsommar stång för emelie hade dödat mig ordagrant! Hon tjatar hela tiden om hur kul iv ska ha (A)
men nu måste vi dra oss så vi inte missar tiden:* PUSS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej då:] men inte mer än mig!!!

fin skoterbild:]

2010-02-04 @ 18:32:37
URL: http://hiiind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0