Hemma hos Jossan(L)

Hejsan bloggen. Just nu sitter jag vid josses dator, vi har just sjungit singstar, det laggade kamelbajs! Eller några skivor gjorde de å några inte. Sen så har vi även spelat lite PoyPoy och Tekken Tag!! vi steker:] HIHIH..
Om alla undrar så har vi tv-spels lan:] söta va? Just nu så lyssnar vi på RingRing av Anna i idol:} hon e bäst! Ja villl också sjunga lika bra!
Medans jag bloggar så ligger Josse i sängen och tar fula bilder på sig själv:] fast hon e alltid söt!
När jag skrivit klart inlägget bilre att spela tv-spel igen, å sjunga singstar igen, måste bara vila rösten lite.

Asså måste bara tillägga att Josse är jävligt road, men söt, hon sitter i sägenn och leker med en uppblåst kondom! HAHAHA?! kan man vara mer road? sen tar hon kort på den hela tiden! HAHA
VI hade tänkt ta lite bilder ikväll också, så att ni får se lite roliga men fula bilder också som kommer!
MEn nu ska vi nog sätta oss i tv-rummet och tjockka oss.. kanske springa till ica medans det är öppet i 10 min til(A) HAHA HURRY!!
men nu ska vi ta lite bilder osv! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: isabell

oaj ,de är på tiden nu!!

2010-02-07 @ 00:50:57
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Julia

visst, jag lägger till dig nu :D

2010-02-07 @ 12:27:13
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: joel

sv; inte mycket, ska snart fixa mig. själv? :)

2010-02-07 @ 14:23:32
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0