Måndag

Hejsan allihopa. Dagen började med att stiga upp tidigt på morgonen. Det var hemskt men som tur var så fick jag skjuts av pappsen till skolan, som jag inte får imorgon:( Men iallafall så komme jag till skolan, allt var som vanligt förutom att vi går lite längre på dagarna och vi har sovmorgon varannan vecka på tisdagar för halva klassen har Hemkunskap på Ursviksskolan. Sen så efter skolan så drog jag, Jenny, Casper, David och Jazz ner till stan, eller Jazz gick med oss halva vägen för hon skulle få hämtning på vägen. Och Casper o David var jätte söta och tog min och Jennys väskor för dom vägde TON! Sen så när ja kom till stan så träffade vi LB_♥ Hennes kedja till cykeln hade trillat av, och vars visste hon inte:] sötnos! Sen dirr så drog ja o Jenny hem till mig för ja skulle äta och hon lämna sin väska så hon inte behövde ta den på stan. När jag hade ätit så hade ja tänkt dra till umo men ja hann inte så ja träffade Malle och Jojjo på vägen till träningen så vi följdes åt. Sen så var träningen jobbig. Vi tränade från 16.30-18.00 sen 18.00-20.00 så var vi på gym. Fett jobbigt dirr efter vanilg träning! Men på gymmet gick det bra, ja o Evelina Eriksson följdes mest åt (A) Har träningsverk i ryggen, magen, armarna och i låren :] men de blir nog bra :D

Det här är inte de gymmet vi är på. Men det är en bild på ett gym iallafall så va nöjda ;)



PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: jazz

hehe nice å gymma :D vill också blörja=)

Älskar dig också! Jag vet..saknar det! :(

2010-01-11 @ 21:32:31
URL: http://jessyg.blogg.se/
Postat av: vanessa

sv; jaaa:]

2010-01-11 @ 21:32:46
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: vanessa

sv; jaaa:]

2010-01-11 @ 21:32:59
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0