Söndag

Hejsan allihopa. Just nu är jag med ida, vi har just ätit.
Igår så var jag först med Ida, Faisal och Said, vi drog till mb. Hallen, Jonte och Filip följde också med men när vi kom dit fick vi veta att det inte gick nån buss tillbaka till stan igen och dom var tvugna att hinna med halv 10 bussen til lövånger igen. Så dom fick gå från Mb till stan(A) ägda! Sen så eftersom att vi inte fick oss till stan så ringde vi å gullade med Richard, efter en stund så komme han och hämtade oss, sött av han! Sen så for vi till stan och hämtade en sak hos danne, han lanade med Kimme, Richtman och poppe! Sen for vi till Calles å träffade idas morsa(L) STORT HJÄRTA PÅ HON! Sen så åkte vi till Sörböle och va hos Richard fast jeppe drog å va barnvakt åt nån så de va ba vi tre. Sen så gick vi till stan, jag och ida alltså. Sen så såg vi PROM NIGHT. En jätte bra skräckis! jag rekomenderar!
Sen så åt vi chips och drack läsk, mums!

I morse så väckte ida mig halv 11:O:O okej?! Ja är van och sova då!!!! Sen så drog vi på stan o träffade inte många men några! Sen nu så ska vi träffa Amanda och Faisal på stan nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0