Tisdag

Hejsan allihopa. Dagen har varit som vanligt, eller lite annars. var på ursviksskolan första lektionen för vi hade HK, så jag träffade Ida och Karro. Sen så efter lunch så började vi att göra i ordning på skolan för imorrn, tors o fre ska vi få göra om i skolan, vi ska måla om, dedigna om OSV?! typ skoj! Efter skolan så for jag direkt till NH skolan för o träna barnen. Kl 6 gick jag, Eve och Jerner ner till stan för dom skulle äta o de skulle jag med så dom gick å åt på Dallas och jag gick hem å åt korv med bröd :] Sen 19.45 for vi till killarnas träning, som nästan blev tjejernas;) De va 2 killar o vi va 3 tjejer? HAllå? vars var alla killar? Fredde har ont i ryggen så han kunde inte men resten?! AHah, fail! Sen nu så sitter ja här, snackar med danne och ser So You Think You Can Dance. Men ja ska fortsätta se det nu, reklamen är över nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0