Torsdag

Hejsan, nu är jag hemma från skolan och stan. OKej jag va inte länge på stan men.. Dagen började med att jag och Danne steg upp halv 8, gjorde oss klara o for till skolan. Skoldagen har väl varit som vanligt, jag och Lovisa satt och pratade med Adam, Casper och Samuel och då börja Casper o kaxa och helt plötsligt slängde han mig ner på golvet o alla andra bara skrattade:( inte snällt! Sen så efter skolan gick jag till stan med Jazz, Samuel och Jonte, sen så träffa vi madde o ellen så jonte gick me dom och jazz gick till bussen direkt. Och jag var duktig och typ räddade samuels liv:] han gick rakt ut och då blev det just grönt för bilarna o ja skrek åt honom hahahhahhahha. Sry samuel men de såg rätt skoj ut :]..
Sen så på stan träffade jag Lollof, Challe o Pontus, Annelie, Ferre osv! Och jag träffade Emma(L) Vi planerade att vi ska vara med varandra nästa helg, har inte varit med henne sen i somras:( förjävligt..

Igår så var jag med Emelie, vi tränade på en låt som vi ska sjunga på söndag på ett dop. Himlen i min famn.
Emelie for hem halv 9 och Danne komme till mig kl 9 och vi såg på tv osv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0