Torsdag

HEjsan allihopa. Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på en låt på youtube som jag snart laddar upp här:) Idaghar jag varit på skolan, vi målade, målade och åter målade. Målade till kl 1 sen så orkade inte jag, Jazz, Jenny, Samuel, Adam, David, Albin och Adrian mer så vi satte oss på golvet och sjöng och spelade. Albin, David och Adrian spelade och vi andra sjöng, GOSPELL ELLER?! HAHA
Sen så blev jag och Moa vänner idag också:) känns jätte bra för vi har varit ovänner, och de va allt mitt fel:] SRY MOA!<3
Sen så gick jag med Jazz ner till stan från skolan för jag skulle köpa smink på make up store men jag hittade inte mitt pressentkort.. Sen så köpte Jazz ett par jeans för 100 kr :O? BILLIGT? jag hittade jeans också, ett par för 200 kr och ett annat för 600 :( mindre skoj.. Får 1500 kr på onsdag och jag har mycket att köpa. Jag ska köpa Jeans, Underkläder, Linnen osv?! Sen så ska jag spara lite pengar också.. INTE OKEJ!

Omgjord Tik Tok

Kommentarer
Postat av: jazz

hahahhahaa så jävla rolig! :D <3

ja det känns skönt att alla är sams igen! :)

2010-01-21 @ 19:56:00
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0