Hemma från Emma

Godafton bloggen. Idag har jag mest varit med älskligen. Vi sovde i Byske så när vi vaknade kring 12 så gjorde vi lite mat. Vi gjorde Pommes och Lövstek! gott! Sen så tog vi bussen kl 16.10 till stan igen. Vi gick en vända på stan, träffade Amanda, Ida, Karro osv! Men vi snackade inte länge för vi skulle hem å käka, jag skulle bara köpa en hårspray innan vi gick hem. När vi ätit så drog jag till Emma. Har inte varit med henne sen i somras. Medan ja for dit så for Danne på bio med Ida och Amanda. Dom såg Valentine's Day. Dom säger att den var bra, så nu är jag avis för ja vill å se den. Men i alla fall så jag och Emma hade det jätte trevligt. Vi körde Brain Challange. Det är ett test som visar hur mycket hjärnkapacitet man har. Jag vann :D Sen så såg en film, Dodgeball och den va bra ;D Sen gick jag och Danne hem. Det är kring 4 km i kylan! Mina ben var knallröda då vi kom in. Nu så sitter vi vid datorn och lyssnar påmusik. Snart ska vi se på nån film och göra varm choklad och rostade mackor.
PEACE!!

Kommentarer
Postat av: faanny

sara sötast av dom alla!:*

2010-03-12 @ 20:46:04
URL: http://busfaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0