Hemma hos Emelie

God kväll bloggen. Just nu så är jag med Emelie. Imorgon ska vi till HEMAVAN! Fan va king alltså :D Så imorgon går bussen kl 05.40 så vi kommer dit ca 1 så då blir det SKOTER dirr! Jag ska ha med mig datorn så jag och Emelie kommer blogga där borta ändå. Bilder kommer ni även få se, Emelie tar med sig sin kamera så ni kommer ha mycket att få se. Men jag berättar mer imorgon när vi kommit fram osv. Kommer inte blogga förns på kvällarna nu i helgen för vi kommer vara ute med skotern osv! ba så ni vet=)

Jag kommer att ha med mig mobilen så ni kan nå mig när ni vill. Ifall ajg inte svarar så åker vi skoter men då är det bara att ringa senare eller smsa!

PUSS

 


Älskar dig Emelie!
Det kommer äga i helgen(L) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0