day and night

Hejsan.
Just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på Popular.. haha
Idag så har jag först varit på skolan. Slutade dock halv 11 så jag drog till stan med några fina tjejer.
Vi satte oss vid älven och pratade på. Senare så skulle dom sola så då drog jag hem.
Sen så snackade jag och emelie om Australien så hon komme över. Sjukt taggad jag är.

Sen så träffade jag och emelie Miro och han bjöd oss på glass. Vi satte oss också på bryggan vid älven.
Snäll gosse det där.
Sen så träffade vi en massa andra på stan som vi snackade med.

Sen drog jag till träning och vi fick lära oss mycket nytt till vi ska till Göteborg och spela.
Det kommer bli jätte kul verkligen!!

Nu så ska jag göra lite läxa sen ska ja slå på tv:n och se om det finns något roligt att se.
Ha en bra kväll och sov sött!!
Gö inte som jag och danne som såg ett spökprogram och drömde mardrömmar. Det var INTE kul!!

PUSS♥


Detta är min älskade systerson Wilgot! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

HÄRLIGT! skriver till dig ikväll efter att jag har valt ut vinnarna! :D

2011-04-26 @ 22:29:17
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

dagens blogg vinnarna uppe på bloggen + ny omgång av dagens blogg, kika in! :)

2011-04-26 @ 23:23:26
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Yasmine

TÄVLING!



Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Tipsa bara om en låt och du är med :D

2011-04-27 @ 13:20:13
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0