FLYGANDE VATTEN

Hejsan.
Jag har just kommit ut från duschen och sitter och gör Svenska.
Ikväll så har jag tränat, sjukt kul var det. Det gick skit bra!!
Känns som om vi bara bilr bättre och bättre, nu taggar vi Göteborg!!
När jag kom hem från träningen såg jag ett program om Australien som var sjukt intressant, speciellt när jag ska dit i jul!

Idag på skolan så satt jag och några klasskompisar ute och solade på skolgården.
Varmt och skönt var det, men inom kort blev det kallt och blött.
Fordons killarna började att kasta vattenballonger på oss!!
Kallt och blött blev det,
eller jag blev mest blöt om rumpan, så jag är glad att ja hade svarta jeans.
Annars hade man sett allt vatten!!
Men lite kul var det ändå, det var ganska skönt ändå på nå sätt :$
Lite svalkande :D!

Ha en bra kväll, PUSS♥


En bild från i somras, så där brun ska ja bli i sommar å!!
(där trodde jag...)



Kommentarer
Postat av: DOLLY

ja helt underbart

2011-04-29 @ 21:55:49
URL: http://fashionbydolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0