Monday Morning

Hejsan.

Jag kom just hem från min läkare.
Jag har problem med min käke, den knakar när jag äter osv.
Jag har skit ont och gick till läkaren,
äntligen tog ja fingret ur och gjorde det.

Han sa att han aldrig hört nått liknande,
och han hade någon aning om vad det kunde vara men han var inte säker,
så jag skulle få remiss till akuten och kanske tillochmed måste fara till Umeå.
Han sa att han trodde att en liten bit från käken kunde vara lös och det måste
då opereras bort men det var tydligen enkelt.
Så kan det gå om man är seg på att gå till en läkare när något är fel.
Har väl haft så här i 2 år men det var inte så här då.
Då knakade det lite bara när ja tuggade men inte som nu.
Nu gör det ont osv.
Kulkul....

Hoppas ni har en bra dag iaf :* PUSS♥


Kommentarer
Postat av: ewe

knarrkäken<3

2011-02-08 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0