Fredag, ---> gårdagen

Hejsan.
Igår så var jag ju som sagt hos Tandläkaren. Dom ska skicka mig till Umeå för att undersöka min käke.
Sen senare på dagen så for jag, Mamma, Pappa och Danne ut och åt lunch på Brinken.
Jätte mysigt var det.

Vi pratade även om hur det kanske blir om jag och danne får flytta till en källar lägenhet i sommar.
Hoppas den idén går igenom.
Våra föräldrar verkar då på att slippa oss ;)! haha

Senare på kvällen så for vi och en massa och bowlade. Vi va 9 pers på 2 banor som bowlade.
Och såklart så vann ju jag!! ;)
Sen for vi till en vän som fyllde år. Där blev det inte som tänkt utan det spårade till sist ur.
Bråk blev det och när det äntligen tog slut så for jag och danne hem och åt taco chips och guacamole dipp!
Skit gott!! Vi såg också Supernatrual.
Riktigt bra serie.


Bildbrist.



Kommentarer
Postat av: IDA

Vi har träffats för lite på lovet...:(<4

2011-03-12 @ 17:13:17
URL: http://idaadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0