Är så less.

Hejsan. Idag började dagen inte riktigt som alla dagar. Ida smsar mig om att polisen har hört av sig angående när vi räddade en tjej från att ta självmord i somras och vill hedra oss genom ett reportage och en hedersmedalj. Ja kan inte säga att det händer varje dag så vi ska nog göra det imorgon efter jag slutat skolan. 
 
Annars har dagen varit som vanligt, alltså en jobbig skoldag. Sedan for jag och Emelie till solbacken för att köpa en julklapp som jag köpte till min syster Erika. Nu sitter jag hemma, less som fan för jag måste plugga, ligger efter så det sjunger om det. Har en idrottsuppgift, en filosofiuppgift, Lagar och Etik till min fotokurs och en loggbok till mitt projektarbete, allt detta ska vara klart innan fredag.... 
 
Tänkte dra lite kort om helgens händelser. I fredags så gjorde jag väl egentligen inte så mycket, var chaffis och pluggade. I lördags så förfestade vi hos Ange och sedan drog vi ut på Allstar. Träffade många härliga människor och det var en trevlig kväll ute. Sen for jag, Emelie och några till en kille på efterfest. Emelie och rasmus gjorde mat, vi åt och sedan blev vi hämtade och vi for iväg på fler äventyr. Lördagen var den roligaste på länge. 
 
aja nu ska jag inte sitta här och skriva, nu måste jag fortsätta med filosofin. Ha en trevlig kväll! Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0