3 dagar kvar..

Hejsan. Forlat for dalig uppdatering men jag har inte prioriterat dator de har senaste dagarna.
Vi har haft annat for oss.

Nu kommer jag skriva kort om alla dessa dagar.

Torsdag:
Emelie fyllde 18 ar sa vi gick ut och at pa en pub. Maten var otroligt god. Sedan gick vi ner och sag lite livespelningar. Sen sa borjade vakter komma sa jag var tvungen att fara och dom stannade kvar for att se nan av lottas kompisar sa jag for hem och sag Jersey Shore.

Fredag:
Jag och emelie for ut pa krogen. Det var hur roligt som helst. Vi traffade en massa trevliga manniskor.
Det var en javligt bra kvall ma jag saga.

Lordag:
Igar sa for vi pa stan under dagen. Sedan sa borjade det att regna sa vi for hem och var hemma hela kvallen. Maste saga att det var skont att bara ta det lugnt. Vaknade av att man va lite bakis sa det var skont att bara ta det lugnt. Vi sag Jersey Shore igen.

Nu idag sa har vi forsokt sola lite. Jag blir tamefasen aldrig brun. Blir galen. Kommer komma hem som en snogubbe... Men nu ska vi ut igen och forsoka sola lite till.. Ikvall blir det nog att ta det ratt lugnt igen for det ska regna ikvall med.. Men imorgon ska det bli toppen vader. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0