Hatar att ha håltimma medan alla andra har lektion.

Hejsan. Som sagt så sitter jag i bibblan medan resten av min klass har engelska. Måste medje att det suger..
Idag så blir det skola sedan blir det att stressa hem för att hinna komma i tid till ungarnas träning. Den börjar såklart klockan 4 och då slutar jag och jag har en bit att gå så...

Efter ungarnas träning så ska jag direkt till Ursviken för att sova hos ida. Ska bli trevligt.
Ingen aning vad vi ska göra men vi ska väl bara ta det lugnt och typ se film eller något i den stilen.

Sen så måste jag bara gratta min käre vän som fyller 18 år idag!♥
GRATTIS RICHARD JONSSON!!


I alla fall så sitter jag nu och kollar på tatueringar. Är så himla sugen på att göra en tatuering.

Ignorera att det står fotolia men den fjärilen fast svartvit.

Nått i den här stilen på fotleden skulle jag vilja ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0