11/11

Hejsan. I helgen har det egentligen inte hänt särskilt mycket. Var med Ida en sväng i fredags innan hon for på bio medans jag satt hemma med Charlie och väntade på att få hämta mina föräldrar från en fest. 
Sedan så skulle jag göra nya uppdateringen och då fuckade min iphone totalt och jag var tvungen att installera om den.. Vågar inte göra uppdateringen längre!
I lördags så var jag barnvakt åt Betty och Wilgot. Vi gick på stan och sedan åt vi på Max. 
Idag så har jag väl egentligen inte gjort så mycket heller. Har firat min älskade pappa på fars dag och mina syskon kom förbi en snabbis. Vi for även förbi min morfars grav och tände ljus och i all världens hast ringer min bror och ber oss hjälpa honom med sin flytt så vi far då och hjälper honom. 
 
Nu så sitter jag här och försöker göra något med mitt nationella tal som jag KANSKE?! har imorgon. Kommer dock ingenvart så därför sitter jag här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0