HELG!

Hejsan. Just nu sitter jag i fotosalen i hopp om att få någonting gjort. Igår så tog jag bussen till ursviken vilket inte slutade som jag riktigt hade tänkt. Jag klev på bussen som vanligt, när jag kommer ungefär till bergsbyn så känner jag att jag inte orkar hålla uppe mina ögon längre. Sitter och tänker på att de skulle vara jävligt jobbigt om jag skulle lyckas missa min hållplats, och jag tycker det låter löjligt. När jag tittar och börjar gå mot utgången så ser jag ett badhus och tänker ''vars fan är jag? Tog jag fel buss''? Då inser jag att jag såklart har missat min hållplats i ursviken och hamnade i skellefteåhamn. Som tur var så fick jag åka med tillbaka till ursviken.
 
I morse gjorde jag en till tabbe med bussen. Ida väcker mig 40 min innan min buss skulle gå och jag tänkte bara samla krafter för å stiga upp. Blir sedan väckt 10 min innan min buss går igen och missar den såklart.. Kom 40 min försent till lektionen.
 
Just nu sitter jag och funderar över  vad fasen som gäller ikväll. Tanken var att jag och emelie ska ut ikväll men det är 20 på allstar så ja vet inte hur det blir.. Aja, nånting kommer vi nog på. Ha en bra kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0