Roadtrip i Skellefteå

Hejsan. Dagen har varit riktigt seg idag på skolan. När jag kom hem så fick emelie för sig att vi skulle ta en tripp till stan och sedan till Solbacken för att shoppa.
På stan så hittade jag ett par jeans för 400 och en stickad tröja för 130, gillar rea !!
Sedan så hämtade vi upp Josse och Amanda som ville så gärna följa oss till Solbacken och vi gick då in på Skopunkten och jag hittade ett par jättefina skor för 300kr. Känner att idag har jag fyndat.
 
Efter det så skjutsade jag hem josse och amanda medan jag följde en stund till emelie och vi såg X-factor sedan for jag och hämtade mamma på jobbet. Annars har jag bara tagit det rätt lugnt, fick hjälp av Jonte att fixa internet så nu kan jag äntligen sitta vid datorn.
 
Nu ska jag sova, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0