Sitter nu och pluggar i sinne!

Hejsan. Idag har jag varit i Ursviken med Ida, Josse och Amanda. Alla vi sovde hos ida, eller Josse drog hem i natt för hon kände att hon behövde sova själv för hon hade jobbat hela dagen och var dötrött. Men vi andra satt uppe till typ halv 4 (vet inte vilken tid josse for, men vid halv 3 kanske) 
Vi vaknade kring 1 och såg på tv men jag och Amanda drog vid 2 för min pappa behövde bilen. 
Annars idag så har jag gjort lite psykologi och håller fortfarande på med det, känns skönt å äntligen komma igång med dessa arbeten som jag skjutit på i ca 2 veckor (inte bra jobbat Sara).
 
Sen så till middag åt vi Kina mat, sjukt gott var det, sedan har jag druckit kaffe och snackar lite skit med mina päron. Nu så ska jag fortsätta med mitt psykologiarbete sedan måste jag plugga in mitt tal jag och Sandra har imorgon. 
 
Ha en bra kväll. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0