Är så jävla taggad!

Hejsan. Imorse försovde jag mig och såg därefter ut som ett rispack hela dagen. Slutade skolan 4 sedan for jag hem direkt för att äta lövbit med kroketter! Sjukt gott ! Sen så satte jag och pappa upp min efterlängtade ljusramp!! Är helt kär i den.
 

(syns dock inte så bra)
Sedan så har jag bara tagit det himla lugnt. Köpte ett gymkort igår på friskvårdscentret och jag har knappt tränat nått på hela sommaren så ja kan säga att det känns i kroppen idag. Nu så smsade Emelie mig och berättade att hon bokat biljetter till premiären på torsdag, SAIK - MODO! Längtar som stryk och det kommer bli så himla roligt!
 
Imorgon blir de skola, slutar nämnligen 4 igen, sedan blir de snabbt hem och äta sen ska jag och Amanda förbi gymet! Känns så skönt att komma igång med träning igen. 
Nu ska jag se lite tv sen sova, är jätte trött. 
 
PUSS
 


Kommentarer
Postat av: rebecka

saknar dig!!

2012-09-22 @ 15:04:41
URL: http://rwallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0