Dags att uppdatera kanske?

Hejsanhejsan. Säger i varenda inlägg att det var länge sedan jag uppdaterat och måste som sagt säga det igen. Måste börja skärpa mig nu. På riktigt. Veckan har varit lång! Längre än vanligt. Känns som att det borde vara fredag idag? Men icket. I måndags hände ingenting alls förutom att jag och Josse skulle plugga Samhälls men vi gav snabbt upp och for till Ica och köpte godsaker och såg på tv. bättre det än plugg. 
Igår så var jag hos läkaren pga mina magbesvär så får väl hoppas på att dom får svar på vad det kan bero på. Läkaren sa att det finns risk för att jag är glutenalergiker? Amen awesome måste jag bara säga. Sen så var tanken igår att jag skulle göra klart min samhälls som jag inte gjorde klart med josse men icket. Emelie var utelåst så jag hämtade henne och vi satt hos mig och tog de lugnt, pratade osv. Sedan for vi och köpte en Shellmacka ( as usual ) sedan for ja hem och sov. 
 
Nu försöker jag bli klar med samhällsen men det går trögt, är så jävla less redan. 
Men nu ska jag ta å fortsätta med plugget! Ha en trevlig kväll allesammans, puss!
 
 

Tog en bild innan skolfotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0