Nu är helgens festligheter över för denna helg.


Hejsan. I helgen har det varit party i sinne. Nä men i fredags var vi ett helt gäng hos mig på förkrök sedan så drog vi oss ut på krogen. Det var full house och det var FULLLT!! Träffade en massa härliga människor och det var himla roligt. Sedan så drog jag, richard, Angelica, Adam och Alle till richard och sov. Vi somnade väl kring 6 på morgonen och vid 9 då ringer min bror mig och ber mig komma hem och hämta min hund. Kändes jävligt tungt att bara sova i 3 timmar. 
 
Sedan igår så var det fest här. Vi hade tjejkväll och det var trevligt. Dock så var jag och Angelica väldigt otaggade för vi var så sjukt trötta. 
 
Ikväll har jag pluggat filosofi, städat, bjudit emelie på kaffe och vi har även tränat. Nu så sitter jag hemma och försöker göra klart filosofin och har två söta vänner på besök, Jesper och Angelica. 
 
Nu ska jag vara lite social med dem och göra klart mitt plugg :) 
Ha en bra kväll PUSS
 
två bilder från i helgen!
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: Kommer hem om ca två veckor pga bergravningen, så förhoppningsvis kan vi kanske hinna ses då<3

2012-09-30 @ 22:39:09
URL: http://rwallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0