1/21

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Började med att jag steg upp 7.30, gjorde mig klar för skolan som började 8.30. Sedan började jag första lektionen med webbdesign vilket inte för tillfället är särskild roligt men vi har ganska nyss kommit igång med de så det blir nog roligare ju mer man lär sig. Sedan hade vi svenska och religion och vi gör en uppgift som inkluderar både svenska och religion så det var en jävligt lång lektion. Dock så satt jag och Amanda och kollade resor istället och kollade på massa äckliga bilder på giftiga djur (?) Skoldagen slutade egentligen 14.30 men jag och Josse satt kvar på skolan och gjorde lite skolarbete till 16.00. Efter de sprang vi snabbt förbi arbetsförmedlingen och gjorde oss en användare så vi ska försöka få jobb därifrån (vilket aldrig kommer hända). När vi varit klara där for vi hem, väntade på middag som var surströmming och nu osar det en stinkande lukt i hela lägenheten... + jag. 
Efter middagen for jag till Veronica som klippte mitt hår, bjöd på fika och vi såg filmgalan. Riktigt trevligt var det. Vi hade båda rätt smaskigt skvaller. 
Kom hem därifrån vid 10 och sedan dess har jag gjort ett arbete på religionen och nu så inväntas sängen (i hopp om att få sova gott denna natt) Har haft rätt svårt att sova några månader nu och blir så sjukt jobbigt att kliva upp till skolan, fokusera och göra det jag ska göra. 
 
Sov så gott. hörs när vi hörs. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0