Då har man avklarat andra träningen.

Just nu sitter jag hemma och pluggar, sitter och skriver på min projektrapport och är sådär lagomt less redan. Idag har jag i alla fall varit i skolan idag som vanligt och sedan blev det att sitta kvar efter skolan och jobbade på projektarbetet som faktiskt börjar likna en film nu. 
Efter middagen var jag på min andra kickboxningsträning och det gick faktiskt bra för mig för att vara andra gången, så sjukt jävla roligt det är! 
 
Nä nu ska jag ta och lägga mig. Är sjukt trött och ska orka ta mig upp imorgon för då ska jag och två till ska fara och göra lite ärenden sedan blir det hockey! 
 
Godnatt!
 
(bild från i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0