Söndag

Hejsan bloggen. Igår så var jag med IDa och Tim Andersson:)<3
Vi va ute och gick, gjorde ont i min fot för att ja stukat den, men vafan, orkade ju itne sitta inne hela kvällen xD? och liltim ville inte gå till a-torp själv så vi va tvugna att följa den irriterande stalkern!!!!!! fifan;S
haha. sen så när ja o ida skulle gå hem så sjöng ida en sång om.................!! HAHAHAHHAHAHAHAH
den va jättebra;]

sen när vi kom hem skulle vi se film, men båda va trötta som fan o somnade xD
sen så väckte ida den jäveln mig kl 10 :O va trött som ett as, och ja försökte somna om men då hade ja pignat till;S
snopp..
sen så satt vi o mobba folk i skolkatalogen=]
hihi

men ska snart göra mig klar, ska typ på stan=)=)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Simone

sv: jadå nu är allt bra:)



men det snurrar lite lagomt i huvudet ibland, inget jag rekommenderar om jag ska vara ärlig! håll dig borta från cyklar!

tack för din kommentar

Kram

2009-11-16 @ 19:09:26
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0