hihi

Heej
jag kan ju börja med att berätta vad jag har gjort idag. Det började med att jag sovde över hos Emlann och vi vaknade kring 1 och då gick vi ner o gjorde amburgare och då komme Danne min älskling förbi. Sen såg vi två skräckisar, hihi ja vet, man brukar inte göra de på dagen men de gjorde iaf vi(A)
vi såg Drag me to hell och last house on the left. Dom va riktigt bra, speciellt Last house on the left. jag rekomenderar! Sen for jag hem och satte mig dirr vid datorn, har inget annat för mig när jag är hemma. Sen komme DAnne och Emlann o vi for till maxi för ja skulle köpa en speciell hårspray för jag, danne, emlann, jocke, anton o rasmus sprängde den igår xD de ägde! Sen hämtade vi mamma på jobbet, pappa hade en lånebil som va asball, så vi ville åka med:], de spårade ut(A)
Just nu sitter ja här med Danne, Emlann for just.
Jag vet att den här bloggen int e så fin just nu, men ja o emlann ska fixa till den snygg imorrn innan konfaåterträff:]
saknar gruppen!
jajaa.. inge mer o säga.
Sovgott, pusshåååj(L)/Saaring



lillsaaring och lillemlann äger alla!
älskar dig emelie!

Kommentarer
Postat av: Makkan

Drag me to hell va lite överdriven tycker ja,

Men den andra va fan bra! :D

2009-09-13 @ 22:21:25
URL: http://makkan.tk
Postat av: Anonym

fina bilder!:)

2009-09-13 @ 22:22:38
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/
Postat av: matilda

söt saraa :)

2009-09-13 @ 22:32:18
URL: http://kanskematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0