Hemma från nh

Hejsan bloggen.  Just nu så lyssnar jag på musik och väntar på Fredde:)
senare ska vi på träning! Boll i skola så de blir skoj;p fast har fett mycket träningsverk från gymmet igår :] Ialla fall så idag har jag varit på skolan,s edan hämtade pappa mig, Casper och Samuel på skolan och vi drog ner till stan. Jag skulle till vårdcentralen för att kolla min fot, men hon som jobba ba:
Jag: Jag skulle vilja att nån kollade på min fot.
Hon: Jaha?
Jag: ja så kan nån göra de?
Hon: Har du bokat tid?
Jag: Nae?
Hon: Men det måste du göra.
Jag: kan jag inte boka tid nu då?
Hon: Nej, du måste ringa och boka tid.
VAFAN?! kan man inte ens boka tid där :O? vad äre för skit? Sen hämtade pappa mig å skjutsade mig till Nh för Fredde väntade där på mig, vi skulle träna barnen! Det gick bra, jag och Fredde mötte pojkarna i match, i början sa dom att vi sög så vi började ta i och då sa dom att vi fuskade :P? haha! Sen gick vi hem, fredde cyklade hem till sig för att äta och jag for till mig. Nu när han kommer så ska vi fara på träning, vi ska möta upp Jerner också. Skriver när jag kommer hem ! PUSS
Jennyplutt

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi :]<3

2010-02-23 @ 19:25:57
URL: http://perzzzon.blogg.se/
Postat av: jezzzyyY

hehe va ju inge bra

2010-02-24 @ 11:13:10
Postat av: jezzzyyY

ni e sååå fina!

2010-02-24 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0