Dags att uppdatera nu..

Hejsan, här ligger jag i sängen och insåg just att det var ett jävla tag sedan jag uppdaterade här. Så det var väl dags att ta tummen ur och göra det.
Jag har så himla mycket att göra på dagarna så jag hinner inte sitta här.
Nog för att jag skulle kunna slänga in nått inlägg då och då. Men har inte tänkt på det (A)

Tänkte ialla fall berätta om min lilla olycka igår.

Det var så att jag körde Idas moppe till stan, vi skulle möta upp Amanda utanför Dallas för vi skulle äta där.
När vi närmar oss så känner jag att någonting är och flyger i min ärm på koftan. Jag börjar få allt mer och mer panik, till slut så känner jag ett sjujävla stick och jag känner hur det bräns och sticks. Jag kollar på min hand och ser en tagg, såklart så har en geting jävel stuckit mig. Jag får då mer ont när jag upptäckt den och ber ida ta ut den för jag är mitt i trafiken. Hon ville inte ta ut den så jag får köra av på sidan för å ta ut jävulskapet. Fick till slut ut den, nästan, en liiiiten ynka bit var kvar som jag sedan fick ut.
Men kan inte påstå att det var kul, gjorde ont HEEELA kvällen och var jättejätte svullen. Tror den träffade en blodådra... Sicken jävel. Nu har iaf svullnaden gått ner, har inte ont heller men igår... Vill inte ens tänka på det.

som ni märker så har jag inte så tur.. Men tänk efter, hur stor är chansen att just få en geting i ärmen????
Herregud...
Ni ska iaf få se några bilder, har så jäävla dålig kamera därför får ni se flera ;D





Tyvärr så ser man så dåligt :( Men det var inte så vackert :$ PUSS♥

Kommentarer
Postat av: eve

pallra dig hit fettofinger

2011-08-12 @ 19:33:05
Postat av: Anna

Joo super!=) själv då?

2011-08-12 @ 21:22:18
URL: http://annajoo.webblogg.se/
Postat av: maria

Jaoja, klart du får ta bilderna!!:$

2011-08-24 @ 17:03:17
URL: http://mariasandstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0