JAG BRINNER!!!!!

Hej, idag har jag och emelie varit och kollat pa lite sommarrea. Vi hittade lite saker och vi var pa Elisabeth Street. Jag hittade tva par trojor. Sedan efter vi varit dar sa for vi och halsade pa Talitha och Lotta pa sjukhuset. Lillan sovde djupt medan Lotta for hem for att ordna lite saker sa vi satt barnvakt medan.

Nar Lotta kom tillbaka sa tog vi sparvagnen till Acland street dar vi handlade mat och sedan gick hem. For en gangs skull gick vi inte vilse.
Igar sa skulle vi hem fran sjukhuset och det var kolsvart ute och saklart sa gar vi vilse och virrar runt i tva javla timmar. Men sen hittade vi en treviig kvinna som foljde oss en bit hem.

Nu sa har jag och emelie atit middag. JAg haller pa att brinna ihjal. Mitt ansikte ser ut som en sonderbrand javla rudolf med roda mulen.
Nu ska vi vidare till stranden. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0