Ansiktsmask!!!

Tjenare, här sitter jag och har alldeles precis duschat. Känns underbart. Rakade benen så nu kan ingen klaga på att dom sticks....!!!!
I alla fulla fall så fick jag den briljanta iden att använda min sista ansiktsmask. Känner mig fett snygg. (skämt).
Men ingen kan neka till att ansiktsmask är jävligt skönt.


Mycket fint.!(oseriös bild för dom som undrar..)

Gårdagen:

Igår så var jag först under dagen på dop och bröllop. Det var riktigt roligt och framförallt fint. Var där med ida♥ Sedan så får jag hem vid halv 6 och därefter åt jag middag. Senare så tog jag mig för första gången på två år en cykeltur med Morfars gamla cykel. Den är fett nice. Emelie förstår vad jag pratar om!! Sen så blev det så att vi faktiskt cyklade hela kvällen, runt i fina Skellefteå. När kvällen började närma sig sitt slut så hittade jag min kära bror och kompani utanför Ollés. Så vi följde med dom hem till brorsan och där stannade vi till klockan närmade sig 5 på morgonen. Kompani lade sig rätt tidigt, typ 3 så jag, emelie och stefan satt uppe och kollade på roliga bilder han hade på datorn, snackade och var ute. Sedan så for vi hem och sovde.

Idag:
Jag och emelie vaknade vid 12 och började direkt att se Supernatrual. Vi har sett det hela dagen.. Tyvärr.. när det varit så fint väder idag.. Dock så var vi riktigt slutkörda från igår så det var rätt skönt.
Sen så kom Danne och min andre bror Peter, och vi käkade Tacos till middag och vi pratade och hade riktigt trevligt. Nu så är det bara jag och mina älskade päron hemma, Danne for på bio med några vänner, jag ville inte följa för jag är så slut. Så jag fick en ide då att jag och mamma skulle ta den sista ansiktsmasken( En räcker faktiskt för 2 pers) så nu sitter vi här.. vackrare än aldrig förr :D!

Aja, nu ska jag försöka få mina päron att se Trassel med mig :D! Känns underbart! Ha det bra ikväll. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha okej de ligger 26 mil från skellefteå:P

Så de är typ 21 mil från Vännäs ;)

2011-07-22 @ 17:51:19
URL: http://annajoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0