Hemma från Stugan

Hejsan. Just nu så ligger jag framför datorn och funderar på att se en film.

Igår:
Igår så följde jag med Ida Dahlqvist till hennes stuga som ligger utanför Lövånger. Det var riktigt mysigt.
Vi blev jagade av renar, vi spelade kort, åkte båt över till klippor, paddlade kanot och blev nästan anfallna av fiskmåsar, osvosv. Det var riktigt mysigt.

Idag:
Idag cyklade vi till stranden för det var så himla varmt. Men när vi kom dit var det inte lika varmt. Det blåste som fan från havet men vi lade oss ändå och solade i ca en timma. Sen blev det så kallt så vi cyklade tillbaka till stugan och tog ut 2 madrasser och där låg vi och halvsov i solen. Inte för att solen gav mig så mycket idag men vafan. Skönt var det. Nu sitter jag och ser nå humor program på tv:n och väntar på att mitt saltvatten ska bli klart.
Jag ska testa om Idas nagelbehandling fungerar.

Koka upp vatten och häll sedan i mycket salt, låt det svalna och håll sedan fingrarna i vattnet i ca 30 min. Det ska förstärka naglarna och naglarna blir vita som i fransk manikyr. Vore toppen för min franska manikyr är slut (A)

Aja ha en bra kväll PUSS♥



Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

fin bild!

2011-07-20 @ 14:37:34
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: anna

joo de blir de nog!=D

2011-07-29 @ 11:25:01
URL: http://annajoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0