Hemma från kvällens mysigheter

Hejsan hoppsan. Just nu så ligger jag i sängen och ser på TV. vettefasen vad jag ser på, försöker hänga med men går inte riiktigt som tänkt.
Ikväll så har jag varit med Richard, Jesper, Emelie och Malin.
Vi hade det riktigt mysigt och roligt. Vi kom på den kloka idén om att fara till Falkan och spela kubb å grilla. Vilket blev av och vi körde allesammans dit.
I kubb på körde vi killarna mot tjejerna. Första gången vann dom storslaget. Andra gången vann vi. På grund av vem? Jo mig för mina kääära lagkamrater dissade mig å gick och grillade så jag fick spela själv. Nog så vann jag för jag är kungen. Men det är inget å skryta över. Är man bra så är man.
Sen så grillade vi korv och pratade. Riktigt bra kväll må jag säga.

Nu så ligger jag här, i väntan på att kunna somna nån jävla gång. Som tur var så hade inte emelie med sig sin jävla kamera, dock så har jag då inga bilder att lägga upp från ikväll..

Får helt enkelt bli en seriös och fin outfit bild!: )







BTW!!! Köpte en jäävligt billig men fin klänning idag :)




HÖ HÖ

Kommentarer
Postat av: CISSI

vart köpte du den? :)

2011-06-26 @ 19:43:26
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0