Jag vill tatuera mig.

Hejsan. Just nu så ligger ja i sängen med datorn i knät, jag va inne på Fb och jag såg att flera skrivit att dom vill tatuera sig. Då slog tanken mig att det vore inte helt fel. Problemet är bara att komma på vad. Så jag kikade lite på internet och se om jag hittade något. Jag hittade inget som jag själv skulle vilja göra. Hittade coola tatueringar men ingen jag vill göra.
SKulle dock vilja skriva Carpe Diem i nacken med en snygg text.

Här är lite olika:


Ärligt talat så skulle jag inte tacka nej till den, men är ändå lite för mycket för mig tyvärr..




Åsså hittade jag den här. Jag skulle vilja göra något i den här stilen fast som jag tidigare sa skriva Carpe Diem.
Och med en helt annan text.

Jag sökte då på Tatueringar på Google. Och då dök även den här förskräckliga bild upp....
Förstår inte hur man kan vilja se ut så där och verkligen förstöra sig själv totalt.

Det är ju helt jävla sjukt. Vem går så där långt? Jo han bevisligen. Men fattar inte hur man tänker.
En sak är säker, så där vill jag inte se ut. Han verkar inte vilja vara mänsklig, eftersom han verkar ta efter ''jävulen'' en aning ;p Iaf med hornen..
Men aja, nu ska ja ta tummen ur och klä på mig. Vilket inte kommer hända..
PUSS♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sommar jobbar till den första sen blire väl sommarlov sen i augusti blir de att flytta till vännäs!=D

Har du ett bra sommarlov då?=)

2011-06-21 @ 18:31:44
URL: http://annajoo.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill inte bo kvar i skellefteå sen ska jag flytta med mig kille åja :P vi ska gå skola där så nu blire gå med 95:ornaXD

2011-06-23 @ 17:41:09
URL: http://annajoo.webblogg.se/
Postat av: josse

hahaha typ falukorvar till öron!!!!!

2011-07-02 @ 18:35:22
URL: http://jossewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0