morgonrock

Hejsan hejsan. ikväll så har ja varit med lite folk. Började med att Danne komme till mig och sedan efter bara en liten stund så komme ida. Vi satte oss på ''partybryggan'' och chillade. där efter så kom emelie och vi snackade på osv. Sen skulle Ida dra hem och efter en stund så komme Richard och Robert. Danne for hem för han hade ont i huvet och för han skulle tagga inför morgondagen. Vi for sedan nästan direkt efter hem till emelie. Där spelade vi fotboll och hade skoj. Sen så träffade jag Sam. Jävligt kul att träffa honom. Gick en bit på vägen med honom, han skulle hem så jag följde en bit. Det var itne igår man träffade han.
Sen så gick jag tillbaka till dom andra och regnet började ösa ner, vi gick då under tak men inte in, för killarna fick inte komma in för emelies bonuspappa eller vad man nu ska kalla skulel lägga sig så han ville inte ha en massa folk här, nu ska vi lägga oss.. Och se lite på film sen sova. Det ska bli riktitg jävla roligt imorgon, taggar sönder, ska åka båt, bada (både i det kalla vattnet och i badtunna), Dansa runt midsommarstången osvosv. Mycket komemr att hända.

Hoppas ni får en bra midsommar, för det kommer vi ha..!! SOVGOOTT♥

Kommentarer
Postat av: IDA

sv. tack så mycket!

2011-06-26 @ 19:53:57
URL: http://idaadahlqvist.blogg.se/
Postat av: IDA

sv. ja jag saknar dig med, vi får bestämma en kväll/dag i veckan som kommer:*?

2011-06-29 @ 01:00:34
URL: http://idaadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0