1 dag kvar

Hejsan. Just nu så sitter jag hemma i sängen och sjunger... Ni vill inte veta hur hemskt det låter, men kul är det!
Jag började iaf dagen med att stiga upp 07.30 sen så for jag till skolan som började 08.30. Hade svenska och vi såg
film, Bröderna Grimm. Det var väl helt okej, slapp iaf vanlig lektion. Sen ås hade vi radio och dom sista gjorde sina radiosändningar. Kul var det.
Så vi slutade alltså efter radion, alltså 11.00 Fett nice!
Vi åt lunch sen for jag hem, orkade inte vandra runt på stan, det finns inge värre.
Så nu ska ja bara vänta på att Evestumpan ska svara på mitt sms sen blir det träning ikväll hela kvällen!
SKÖNT! måste träna inför Göteborg imorgon!
Men nu ska ja fortsätta sjunga tills rutorna spricker! PUSS♥


Jag sovde på båten till Göteborg förra sommaren med klassen.


Saknar tiderna i 9an...
miss u jennypersson..

Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt!:D

2011-05-31 @ 14:44:27
URL: http://annajoo.webblogg.se/
Postat av: ewe

sen kunde inte evvestumpan svara för hennes mobil lekte i tvättmaskinen!

2011-06-01 @ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0