Äntligen fått tillbaka min dator♥

Hejsan allihopa. Jag har äntligen fått tillbaka min kära dator. Hade glömt den i en väns väska så den var borta ett tag.
Igår så var jag i alla fall med älsklingen, vi käkade middag med hans familj, sedan så for jag och han
ut och cyklade en mil!!! Den ni! trodde jag aldrig om oss :$ Sen så for vi till hans farmor och farfar och var där ett tag.

Sen så idag så var jag i skolan, försovde mig lite så hann inte med första bussen från frostkåge så jag fick vätna tills nästa buss, sen så ringer Angelica och säger att vi inte har någon svenska så ja fick sovmorgon till klockan 13.20 ;)
De va fett nice!

Sen nu så sitter jag här vid datorn ! sjukt skönt, och väntar på maten, sen ska fredde komma åsså ska vi spela basket! Jätte kul ska de bli!
Vi har klubbmästerskap så ja spelar i samma lag som lillfredde♥ min egna lilla bästavän!

Aja, nu hör jag det piper i mikron så jag ska gå å käka nu!
Ha en bra kväll PUSS ! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0